نکات طلایی برای جوجه کشی در خانه ‘ هیچ چیزی هیجان انگیزتر از آن نیست که انتظار بیرون آمدن جوجه ها از داخل تخم را بکشیم به خصوص اگر جوجه کشی مربوط به خودمان باشد و با دستان خودمان تمام مراحل جوجه کشی را طی کرده باشیم.

اگر در خصوص جوجه کشی کم تجربه باشید فرقی نمیکند ما میخواهیم در این مقاله نکات طلایی برای جوجه کشی درخانه را به شما آمو زش دهیم که چگونه با دستگاه جوجه کشی کار کنید یا روش های دیگر حتما دچار سردرگمی واسترس میشوید برای همین با نکات طلایی برای جوجه کشی در خانه که به شما خواهیم گفت میتوانید راحت تر وبا اطمینان خاطر بیشتر کار کنید:

۱ _ انتخاب تخم نطفه دار مناسب ومرغوب

اولین قدم برای جوجه کشی در خانه انتخاب تخم نطفه دار مناسب میباشد که تخم ها سالم و از گله خوب تهیه شده باشند.

۲ _ انتخاب دستگاه جوجه کشی مناسب

دومین قدم در جوجه کشی خانگی انتخاب دستگاه جوجه کشی است که مناسب کار ما باشد و از لحاظ کیفیت و ظرفیت تخم ها هم مناسب باشد.

۳ _ آماده سازی فرآیند جوجه کشی

چون جوجه کشی در خانه صورت میگیرد باید محیط برای آن مهیا ساخت .اول ضدعفونی کردن  دستگاه جوجه کشی است بعد انتخاب محلی که نور مستقیم به ماشین جوجه کشی نتابد همچنین شرایط  محیط به گونه ای باشد که دما نوسان نداشته باشد و به دستگاه جوجه کشی ضربه وارد نشود.

۴ _ دما ورطوبت کلید موفقیت در جوجه کشی

تنظیم دقیق دما ورطوبت در فرآیند جوجه کشی جز بخش های مهم میباشد بنابراین باید با دقت بیشتری آن را انجام داد. برای خرید و تهیه تخم های نطفه دار فروشگاه جوجه کش و همچنین دستگاه های هوشمند این فروشگاه با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

// برای خرید تخم نطفه دار  انواع طیور به سایت فروشگاه اینترنتی جوجه کش مراجعه نمایید //