چگونه از شر پشه و مگس خلاص شویم ; شاید نیمی از انرژی افراد در فصول گرم و شب های تابستان صرف جنگیدن با حشرات شود . این حشرات موذی خیلی راحت از درب ها و پنجره ها وارد خانه شده و به نظر میرسد قصد ترک خانه را هم ندارند یا راه را گم کرده اند و آنجاست که مزاحمتشان برای ما آغاز می شود . برای رهایی از دست مزاحمت های این موجودات با ما همراه باشید . فروشگاه اینترنتی جوجه کش در اینجا میخواهد راهکارهایی را برای این که چگونه از شر پشه و مگس خلاص شویم ارائه دهد امیدواریم مورد توجه علاقه مندان قرار بگیرد .

چگونه از شر پشه و مگس خلاص شویم

چند راه حل برای نابودی پشه و مگس ها

۱ _ استفاده از سرکه : یک قوطی شیشه ای یا پلاستیکی (یا هر جنسی) پیدا کنید و تا نصف از سرکه سیب پر کنید , چند تا سوراخ که مگس ها بتوانند از آن ها عبور کنند روی درب آن ایجاد کنید , حالا قوطی را در مکانی که مگس ها هستند قرار بدهید , مگس ها جذب بو میشوند و وارد قوطی میشوند ولی آنقدر باهوش نخواهند بود که درب کوچکی که از آن وارد شده اند را پیدا کنند و پس از مدتی سرکه سیب به کار آن ها پایان خواهد داد .

۲ _ ساخت تله : ابتدا یک مایع چسبناک و شیرین درست می کنیم به این صورت که مقداری آب و شکر را می جوشانیم تا غلیظ و سفت شود و تقریبا شبیه به عسل شود ، حالا یک تکه پارچه پیدا کنید و به این مخلوط آغشته کنید و بعد این پارچه را در مکانی که مگس ها هستند آویزان کنید , به دلیل اینکه مخلوط شیرین است ، مگس ها جذب آن میشوند و چون چسبناک است به آن می چسبند .

۳ _ استفاده از گیاهانی که پشه و مگس ها را دور می کنند : شما میتوانید با استفاده از یک سری از گیاهان این مهمان های ناخوانده را دور کنید این گیاهان را در ورودی منزل قرار دهید تا این حشرات با استشمام بوی این گیاهان از ورود به خانه منصرف شوند , یکی از این گیاهان نعناست . نعنا را دم درب یا پنجره قرار دهید و مثل یک حفاظ مانع از ورود حشرات و مگس و پشه به داخل خانه شوید . همچنین میتوانید مقداری نعنا را خرد کرده و در مکان های نزدیک پنجره قرار دهید . علاوه بر نعنا از اسطوخودوس و پونه هم به صورت مشابه میتوانید استفاده کنید .

۵ _ تاریک کردن محیط : به راحتی پشه و مگس ها را با هدایت به سمت نور میتوانید به سمت بیرون از خانه هدایت کنید . اول همه ی پرده ها رو بکشید , درب اتاق ها ها را هم ببندید , حال درب یا پنجره که معمولا به سمت بیرون و خارج از خانه است را باز کنید تا بادیدن نور کوچه و خیابان یه سمت بیرون هدایت شوند .

۶ _ استفاده از سم پشه و سم مگس : فروشگاه جوجه کش سم قوی و کشنده ی بات که مخصوص پشه و همچنین سم آجیتا که مخصوص مگس میباشد را به صورت تضمینی و با قیمت مناسب به فروش میرساند .