چگونه از دست موش ها خلاص شویم ; موش جونده کوچکی است که مواد غذایی خود را به وسیلهٔ حرکات رفت و برگشتی آروارهٔ تحتانی خرد میکند . چون دندان های این حیوان مثل سایر جوندگان رشد دائمی دارد ، برای جلوگیری از رشد بیش از حد ، مجبور است که دایما دندان های خود را با جویدن چیز‌های نسبتاً سخت ،از قبیل دانه ها و حبوبات کوتاه نگه دارد و اگر موفق به پیدا کردن دانه‌های سخت نگردد به جویدن فرش‌ها ، لباس‌ها ، کتابها و هرچه که در دسترس خود بیابد مشغول میشود . اگر یک موش در خانه خود پیدا کردید ، مطمئن باشید که موش ها به تنهایی جایی نقل مکان نمیکنند و سایر افراد خانواده خود را نیز با خود به همراه می آورند . فروشگاه اینترنتی جوجه کش مقاله ای را برای این که چگونه از دست موش ها خلاص شویم آماده کرده و به خدمت مردم عزیز میرساند .

چگونه از دست موش ها خلاص شویم

جلوگیری از ورود موش ها و از بین بردن آنها

۱ – در ابتدا باید محل ورود موش ها به خانه را پیدا کنید . آن مکان را مسدود نمایید تا از ورود تعداد بیشتری از آنها جلوگیری بعمل آید. موش ها به فضاهای گرم و مرطوب علاقه زیادی دارند و معمولاً در فاضلاب ها زندگی میکنند . بنابراین مسیر ورودی لوله ها و شیرها را چک کنید تا منافذ بازی روی آنها وجود نداشته باشد .

۲ – بعد باید خانه خود را به طور کامل تمیز کنید . همه آشغالها را از خانه خارج کنید ، و کلیه کاغذهای باطله نظیر روزنامه و مجلات را دور بیندازید .غذاهای بازی که در کابینت و قفسه ها نگهداری میکنید را بیرون آورید و آنها را در ظروف دردار بریزید .

۳ – اجازه ندهید ظرف های کثیف برای یک شب بیرون باقی بمانند و سعی کنید هر زمانی که ظرفی کثیف میشود آنرا به سرعت بشویید و تمیز کنید . آشپزخانه را نیز با استفاده از جرمگیر و مواد شوینده قوی تمیز کنید تا آلودگی ها بطور کامل از بین بروند .

۴ – در آخر از تله موش استفاه کنید و آنرا در محل رفت و آمد موش ها قرار دهید و اگر ظرف ۴۸ ساعت موشی به داخل آن نیفتاد جایش راعوض کنید . کلیه مراحل فوق را تا زمانیکه از انهدام کامل کلیه موش ها مطمئن نشدید ، تکرار کنید . این تنها راهی است که میتوانید از شر موش ها خلاص شوید .

۵ – استفاده از سم موش کش که فروشگاه جوجه کش با ضمانت و ۱۰۰ درصد تضمینی به فروش میرساند . سم موش کش توم کت میتواند پیشنهاد خوبی برای خلاصی از دست موش ها باشد که هم برای دور کردن و هم نابود کردن موش ها از آن استفاده میشود .

// فروشگاه آنلاین جوجه ارائه دهنده انواع تخم نطفه دار , دستگاه جوجه کشی , سموم حشرات و حیوانات موذی , دستگاه پرکن مرغ .//