چند روش برای فراری دادن عنکبوت ها در خانه ; عنکبوت یکی از جانورانی است که انسان بشدت از آن وحشت دارد . شاید شما از این جانور بی مهره نترسید اما در هر حال برای هیچ کس خوش آیند نیست که یک یا چند عدد عنکبوت در منزل به این طرف و آن طرف برود . عنکبوت انواع  اقسام مختلفی دارد . از انواع بی آزار گرفته تا برخی از گونه های سمی با زهری قوی که حتی می تواند باعث مرگ انسان شود .میخواهیم در این مطلب چند روش برای  فراری دادن عنکبوت ها به طور ساده بیان کنیم که از برگشت دوباره آنها به منزل تان جلوگیری میکند .‌ فروشگاه اینترنتی جوجه کش ارائه دهنده ی سموم کشنده ی انواع حشرات موذی میباشد که آماده ارائه ی خدمات به هموطنان عزیز در سراسر ایران است .

چند روش برای فراری دادن عنکبوت ها

روش های فراری دادن عنکبوت ها

۱ – جوش شیرین و شکر : برای این کار کافیست داخل یک شیشه مربای کوچک به یک اندازه جوش شیرین و خاک قند بریزید . عنکبوت ها به این ترکیب جذب میشوند و شروع به خوردن آن میکنند . سپس بلافاصله ورم میکنند و نمی توانند از شیشه در بیایند . نیازی نیست آنها را بکشید . بلکه سریع در شیشه را ببندید و آنرا در محیطی دور از خانه خالی کنید .

۲ – خاک دیاتومه در اتاق ها بپاشید : خاک دیاتومه نوعی خاک است که از بقایای جلبک های تک سلولی دیاتوم به دست می آید . ابتدا خانه را تمیز کرده ، گرد گیری کنید و تارهای عنکبوت را از بین ببرید . سپس خاک دیاتومه را همه جای منزل بپاشید . این خاک نوعی آفت کش طبیعی است .

۳ – اسپری ضدعنکبوت طبیعی : اسانس روغنی سیترونل و اسانس روغنی اسطوخودوس برای از بین بردن حشرات و همچنین عنکبوت ها شهرت زیادی دارند . برای اینکار کافیست ده قطره اسانس روغنی سیترونل را با چند قطره اسانس روغنی اسطوخودوس مخلوط کرده و مقداری آب به آن اضافه کنید و داخل اسپری بریزید . سپس این ترکیب را به لبه های پنجره ها ، پرده ها ، گوشه کنار درها و هر جایی که تار عنکبوت میبینید اسپری کنید .

۴ – اسانس روغنی نعنا فلفلی : اسانس روغنی نعنا فلفلی یک درمان طبیعی است که عنبکوت ها را از منزل تان فراری میدهد . برای فراری دادن عنکبوت‌ها چند قطره اسانس روغنی نعنا فلفلی را با مقدار کمی آب مخلوط کنید و سپس آنرا به روی پرده ها ، درها و پنجره‌ها بپاشید .

۵ – استفاده از سم کشنده ی عنکبوت : فروشگاه اینترنتی جوجه کش سم کشنده ی عنکبوت روفست را برای افرادی که میخواهند به راحتی از شر عنکبوت های اطراف خانه و داخل منزل خود خلاص شوند عرضه میکند .

در ادامه توضیحات میتوانم به شما دوستان عرض نمایم که فروشگاه جوجه کش سم کشنده ی رتیل آپ واسک را نیز به شما پیشنهاد میکند . با کمترین هزینه از نتیجه ی قطعی بهره مند شوید .