خلاصی از شر مورچه ها با چند روش ساده ; مورچه ها از جمله حشراتی هستند که میتوانند در هر مکانی و در هر شرایطی زندگی کنند چرا که راه خود را به راحتی از اعماق زمین به سطح خاک و حتی به طبقه های بالای ساختمان ها میرسانند . وقتی مورچه ها به خانه ای نفوذ میکنند ، ابتدا با شاخک های رادار مانند خود به راحتی مواد غذایی را تشخیص داده ، قبل از هرگونه اقدامی توسط شما با ساختن لانه به راحتی میهمان ناخوانده میشوند . فروشگاه اینترنتی جوجه کش مقاله ای را ارائه دیده است در راستای این موضوع یعنی خلاصی از شر مورچه ها با چند روش ساده . امیدواریم مورد توجه افراد که با این مشکل روبه رو هستند قرار بگیرد و مشکل گشای آنها باشد .

خلاصی از شر مورچه ها با چند روش ساده

روش های دور کردن و نابودی مورچه ها

۱ – اولین و مهم‌ترین اقدام آن است که مواد غذایی را از دسترس مورچه ها دور نگه دارید . با تمیز نگه داشتن خانه ، غذایی برای آن ها باقی نخواهد ماند  و با زدن حتی دو بار جارو در روز ، مورچه ها خرده‌نانی برای غذا هم پیدا نخواهند کرد همچنین ظرف ها را در اولین فرصت شسته ، روی منابع غذایی را پوشانده و در جای خود (داخل کابینت‌ یا یخچال) قرار دهید .

۲ – میوه‌ و شیرینی‌ مانند آهن ربا مورچه و حشرات را به خود جذب میکنند ، آن‌ها را در یخچال یا داخل ظروف دربسته نگه دارید . در صورت ریختن شکر یا عسل روی زمین بلافاصله از یک شوینده مناسب استفاده کنید چون هر لکه شیرین راه را برای حمله مورچه ها باز میکند .

۳ – درزها و شکاف های خانه را ببندید , ممکن است در وهله اول فکر کنید درز و سوراخی وجود ندارد اما یادتان باشد مورچه ها در اندازه‌های مختلف اند و هر شکاف کوچک راهی برای ورود آن‌هاست .

۴ – از رایحه های طبیعی که به نظر دفع‌کننده مورچه ها هستد مانند سرکه ، اسانس نعنا ، دارچین ، فلفل سیاه ، میخک و برگ بو استفاده کنید , آن‌ها را داخل کاسه های کوچک بگذارید یا کنار ورودی خانه آویزان کنید .

۵ – استفاده از سم مورچه کش که در فروشگاه اینترنتی جوجه کش هم مرغوبترین نوع آن به اسم سم کشنده ی مورچه ی هلاک موجود میباشد و ۱۰۰ درصد تضمینی به فروش میرسد .

در فروشگاه جوجه کش علاوه بر سم مورچه سم کشنده ی حشرات موذی دیگر نیز مثل سم کشنده ی زنبور , سم مارمولک کش و … وجود دارد که به راحتی میتوانید خرید نمایید تا در اسرع وقت برایتان در هرکجای ایران که باشید ارسال گردد .