به راحتی مرغ گوشتی پرورش دهید , پرورش مرغ گوشتی امروزه در کشور ما بسیار رواج پیدا کرده است . مردم برای اینکه بتوانند به راحتی مرغ گوشتی پرورش دهید نیاز دارند تا اطلاعات جامعی درباره آن بدست بیاورند . برای شروع پرورش مرغ های گوشتی فروشگاه اینترنتی جوجه کش مطالبی را گرداوری کرده است که میتواند مرجع خوبی برای شما باشد . پرورش طیور گوشتی یعنی : تهیه جوجه های یکروزه و نگهداری از آنها طبق یک برنامه تغذیه ای و بهداشتی و رسیدن به وزن مطلوب کشتار میباشد . وزن جوجه های یک روزه معمولا حدود ۴۲ گرم است که بعد از گذشت زمان پرورش که ۴۲ روز میباشد به وزن ۲۵۰۰ گرم میرسند .

پرورش مرغ گوشتی در خانه

میخواهیم نکاتی را بازگو کنیم که چگونه به راحتی مرغ گوشتی پرورش دهیدتا اکثر مردم در خانه های خود برای استارت کار پرورش مرغ گوشتی اقدام کنند :

– جهت مرغداری شرقی یا غربی باشد .

– هواکش ها باید طوری طراحی شود که جریان شدید باد باعث بروز مشکل نشود .

– اگر در نزدیکی تان پرورش مرغ دارند حدودا ۲ کیلومتر با آن فاصله داشته باشد .

– با توجه به نوع آب و هوا منطقه باید طوری طراحی شود که با شرایط سازگار باشد مثل سیستم سرمایشی ، گرمایشی ، تهویه و غیره … .

– در مرغداری از نگهداری سایر طیور خودداری فرمایید .

– سالن شما باید همیشه تمیز و مرتب باشد تا بیماری کمتری سراغ مرغ ها بیاید .

– محل پرورش مرغ باید محل مناسبی باشد تا جوجه ها و مرغ ها راحت باشند و در جایگاه جداگانه مرغ از سبوس برنج، پوشال چوب، کاه، ماسه استفاده شود .

– شما با توجه به فضایی که دارید تعداد جوجه ها را خریداری کنید . مثال : در فضای ۱۰۰ متر میتوان ۱۰۰۰ مرغ گوشتی پرورش داد .

به راحتی مرغ گوشتی پرورش دهید

مرغ گوشتی پرورش دهید

نکته ی مهم : فروشگاه اینترنتی جوجه کش ارائه دهنده ی انواع تخم نطفه دار طیور به خصوص تخم نطفه دار انواع مرغ گوشتی میباشد و همچنین انواع دستگاه های جوجه کشی صنعتی و خانگی را با تضمین کیفیت و گارانتی تولید و به فروش میرساند .

۶ نیاز مهم در محل پرورش مرغ گوشتی

۱- تهیه آبخوری برای مرغ های گوشتی ۲- تهیه دانخوری برای مرغ های گوشتی ۳- تغدیه مرغ های گوشتی ۴- سرمایش و گرمایش مکان پرورش مرغ گوشتی ۵- نوردهی مناسب برای مرغ گوشتی ۶- تهویه سالن نگهداری مرغ گوشتی . با رعایت تمام نکات گفته شده میتوانید در خانه هایتان به راحتی مرغ گوشتی پرورش دهید .